BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Assalamualaikum.. Semoga kalian berada dalam lindungan Allah SWT.. Saya baru saja menjinakkan diri dalam bidang butik iaitu jualan pelbagai jenis pakaian kanak kanak , aksesori wanita dan tudung. Alhamdulilah....Berbekalkan modal yang sedikit, hanya kerana minat dan keyakinan yang akhirnya saya memutuskan untuk menjalankan perniagaan ini. Saya tahu jatuh dan bangun adalah adat dalam perniagaan..

Qaseh Qalesya bukan hanya menjalankan perniagaan secara online tetapi akan membuka sabuah
Kiosk dikedai serbaneka bertempat di bertam . Walaupun masih baru dalam bidang ini namun harapan saya agar Qaseh Qalesya Boutique Collection dapat menjalankan perniagaan di premis sendiri, dan segalanya bermula kerana anda, Andalah penentu kerjaya saya..


Puteriku Dalam Kenangan Slideshow: Nur’s trip from Pinang, Malaysia to was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.





Tuesday, October 26, 2010

new item will be coming soon...

0 comments: